aay1 Asla öyle bir şey olmadı şu an çok şaşırdım ama şöyle söyleyim sezaryen olanlarda olabilir çünkü onlarda dozlar fazla veriliyor bana sadece 2 doz verildi sancı hariç her şeyi hissediyorum bacaklarımı ayaklarımı bebeğin kasılmalarını bile normal Doğum dozuyla sezaryen bir olmuyor belki ondandır doğumhaneden çıkıp geldiğimde odamda yürüyordum çünkü gayet rahat yani