saramomy süt vücutla alakalı bir olay ben sezaryen oldum göğüslerim öyle doluydu ki gerilmisti oğlum ememiyordu ağrıdan duramiyordum sagarak boşaltıp buzluğa koyuyordum oğlumu da emziriyordum oyleki 2 ayda sagdığım sütleri buzluğa attım bize 4 ay yetti beni emiyordu zaten doyuyordu ama yetmediğini mama yerine onu veriyordum kilo alması da gayet iyiydi ayda 1500 falan o ort. Aliyordu sonra kilo alımı 600 Gr olmuştu 4. Ayda mama verdim sonrada ek gıda falan küçük paket mamayı 21 gunde hitiremedigimiz oluyordu demem o ki motivasyonunu yüksek tut sürekli emzir emzirdikce geliyor ikinciye hazırlanıyoruz bakalım bu nasıl olacak ?