selamünaleyküm hanımlar ben Zeynep 19 yaşındayım bu ilk bebeğim💕Geçen hafta çarşamba kontrolüm vardı muayene oldum ve doktorum 3 cm açıklık olduğunu söyledi yatışımı istedi ama ben kendi sancılarımı beklemek istediğimi söyledim ve yatış reddi imzalayıp eve döndüm ve 3 Ekim Cumartesi günü tekrar gittim kontrole doktor hala 3 cm açıklık olduğunu bu şekilde bebeği riske attığımızı söyledi kanalada tam olmasa da yerleşmişti doktor bugün gitsen bile Pazartesi kesin yatış yapıcam bebek 2 haftadır aynı kiloda kilo almıyor kakasını yiyebilir dedi bende arada sadece pazar günü var bir şey farketmeyecekse bugün yatayım dedim doktorda en doğrusu dedi annemle gitmiştik kontrole hemen eşim ve kayınvalidemi aradık geldiler öğlen 11 de yatışım yapıldı lavman ardından suni sancı takıldı suni sancı korkulacak kadar kötü değil ama şunuda ekleyin doktor bana senin acı ve ağrı eşiğin yüksek 3 cm de ağrıyı hissetmemen her şeyi ispatladı demişti ve ben bile kendime inanamadım ama suni sancıya 7 cm e kadar dayandım açılmam 7 cm olduğunda artık gücüm bitmek üzereydi ve bu sefer Doğuma gücüm kalmayacak diye epidural istedim belden uyuşturdular sonra doktorum gelip suyumu patlattı tabi ben baya baya rahatladım gerçekten büyük kolaylıkmış sancılarım 110 u görüyordu ve ben asla hissetmiyordum ebe geldi suyum patladıktan sonra bebek kasıldıkça ıkın dedi bende ne dediyse yaptım ardından 1 saat sonra doğumhaneye aldılar doğumhanede bebeğimin kafası zaten inmişti ebe elime geliyor diyordu hemen doktor geldi 4-5 ıkınmada prensesimi verdiler kucağıma ağlıyordu ve koynuma koyduklarında sustu ve yüzüme baktı misket gözleriyle o an her şey geçmişti zaten dayanılmayacak bir şeyde yaşamamıştım çok şükür doktor ebelere odaya geldikçe nasıl dediğim kadar var dimi acı eşiği yüksek diyordu ebelerde hayretle o kadar zorluyoruz ki gerçekten maşaAllah diyip gidiyorlardı😂 Doğum esnasında dokularım çok hassas olduğu için çok fazla yırtığım oldu keside vardı tabi dikişlerim çok çok fazla olsa bile sarı papatyam şu an yanımda uyuyor normal Doğumun en güzel yanı anından kalkıp yürümek tuvalete yalnız gidebilmek tabiki dikişlerim acıyor ama dayanılmayacak gibi değil eve geldik dün taburcu olup duşumu aldım annemde yardım etti tabi ama iyiyim çok şükür kızımda iyi tek sıkıntımız süt🥴 sütüm damla damla geliyor ve kızım çok hırslı süt ağzına gelmeyince kızıp ağlıyor süt sağma Makinesi ile o uyurken sağıp çay kaşığı ile içiriyoruz inşallah en kısa zamanda açılır süt kanallarım süt var ama bir türlü inemedi her yolu deniyoruz bize dua edin sütüm gelsin😞
kızım amine sara 2,940 doğdu 47 cm de boyu sarı papatyam ile her şey güzel eğer kendinize güveniyorsanız asla normal Doğumdan korkmayın💕💕