_Mother_ İlk bebeğimi düşük sonucu kaybettim.Su an çok şükür Rabbime 12 haftanın içindeyiz. Doktorum önlem amaçlı verdi progestan baştan fitl olarak hiç cesaret edemedim sanki bebeğime bir şey olacakmış hissi vardı.Annem.hep dalga geçiyordu korktuğum için oraya ne giriyor küçük haptan niye korkuyosun diye şimdi aklıma geldikçe hala gülerim o cümlesine.🤣🤣🤣 Baştan hap olarak kullandım ama hep hap yutma korkum olduğu için sanki boğulacak gibi oluyordum. Bir gün hap boğazımda yan bir şekilde kaldi yutamadım,nefes dahi alamadım bir kaç saniye. yanımda kimse de yoktu bol su içerek hapı zor da olsa yuttum. O günden itibaren cesaret edip fitil olarak başladım sabah akşam bir tane koyuyorum. Hap olarak kullandığımda baş dönmesi uyku yapıyordu fitil olarak kullandığımda sadece bir saat erimesi için uzanıyorum bu kadar fitil olarak daha rahat ettim.🌺🥰