Slna kesinlikle katılıyorum size. hekime danısıp vajinal yoldan kullanmakta fayda var ben 10 gün kadar kullandım ilacı günde 2 doz verildi. Sadece iki kez müsait degildim agızdan aldım zaten düşük olan tamsiyonumla perişan etti resmen yürüyemedim fln yatarken bile dönüyordu basım berbat bir sey😊