_Mother_ Slna biliyorum canım 200 mg ın çok yan etkisi olduğu için almak istemedim doktorum da 100 mg alabilirsiniz ama günde 3 tane kullan dedi
Hypatia Bende günde 2 tane kullanıyorum tok karnına,saat aralıklarını kestiremiyorum,birini kahvaltıdan sonra alıyorum 10 gibi falan,birini de yatarken alıyorum,o da 11 12 gibi. Ağızdan alıyorum ben,diğeri sanki hemen dışarı akarmış gibi geliyor🙄
_Mother_ Hypatia hmm anladım canım bende ağızdan alıyorum vajinal hiç kullanmadım bu gece denicem ama
_Mother_ Slna anladım canım rabbim inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip eder bu zor günler geçer sen kaç haftalıksın
ilknr_ylmz94 _Mother_ vajinal alınınca hiç bir yan etkisi olmuyo ve daha etkili ben iki defa düşük riski ve rahim ağzı kısalığı yaşadım 200 mg fitil sayesinde atlattım 23.haftaya geldik şükür
_Mother_ ilknr_ylmz94 iyi maşallah canım sana inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın bebeğini 😘
Ayse123-- ilknr_ylmz94 bende 200 mg fitil olarak yapıyorum geceleri ama kasıklarda ve orta kısmında karnımın ağrı yapıyor yanıyor gibi sizde de öyle oldu mu
Busramusti _Mother_ hamilelikten önce vajinadan kullanmıştım ama çikolata kisti için kullanmıştım hamilelikten sonra 9 haftada yapışma kanaması oldu bende o zaman da ağız yoluyla kullanmıştim sabah akşam şeklinde
_Mother_ Busramusti yapışma kanaması nasıl oluyor canım ilk defa duyuyorum da kafam karıştı şimdi ağız yolu ile mi almak mantıklı yoksa vajinal mı 🤔
Busramusti _Mother_ bebek tutunmaya çalışırken oluşuyomuş ilk haftalarda ben bilmediğim için biraz evde temizlik yapınca kendimi yormusum o şekilde olmuştu doktorum yapışma kanaması demişti. Yanlış bilmiyosam kist icin vajinadan daha etkili hamilelikte ağız yoluyla daha iyi oluyomus bende hamilelikte ağızdan kullandım
Busramusti _Mother_ birde benim ultrasonda bariz kese etrafında kanama olduğu belliydi çok net anlaşılıyodu senin sıkıntı yokmuş kesede falan yapışma kanaması değildir o zaman
Minikjelibonum turansmom1 yok zaten kalkmak yasak bana hep yatıyorum daha önce kaybım var rahim ağzı yetmezliğinden. Progestnnın beyazı kabuğu diyim iç çamaşırıma cıkıyor veya idrarda. Ama sonrasında su gibi akıntı oluyo gün içinde
turansmom1 Minikjelibonum beyaz akıntı progestanin evet bende bazen az yatinca oluyor ama su gibi akintı icin bir danis istersen canim doktoruna bendede akınti var ama sarımsı normal bir akintıymış benimki
_Mother_ Busramusti yok hayır canım çok şükür benim kese de ve etrafında sorun yok dedi doktorum gelen de kanama değil leke dedi endişe edecek bir durum yok dedi ama ister istemez korkuyorum
ilknr_ylmz94 Ayse123-- hayır hiç olmadı bahsettiğiniz ağrı enfeksiyon ağrısına benziyor fitil yüzünden olduğunu sanmıyorum