tazeanneeeee ben hamile kalmadan duymaya başladım. Ve İnan Ki bana malca geliyor. Ya elbette zorluk çekeceğim, elbette elim ayağım birbirine dolanacak, elbette uykusuz zamanlar geçircez. Yani ucu bucağı olmayan bir yol… bebek dünyaya ayak uydurmaya ve sen anne olmaya çalışıyorsun. Bundan doğal ne olabilir. Ama üslup çok önemli. Zaman zaman uykusuz kalabilirsin, zorlanabilirsin, anneliği öğreniyorsun kolay değil… bir söz var. Üslûp kimliktir diye 🥰 o yüzden hıııı deyip geç… erkek bir yere bakar konusuna gelcek olursa. Ben ne kadar annesiysem o da babası. Eğer hevesli bir baba ve özverili bir eşse öğretilebilir. Gösterilebilir. Gayette güzel bakarlar en az bizler kadar. Ama işe gideceği günler sabahları erken kalkacağı zamanlar. Çok çok zorunlu olmadıkça onu uyandırmam. Inşallah biz anneler hevesli ve özverili eşlerle bir araya gelmişizdir. Çünkü ben uyuyamazsam tüm yük bende olursa ben kafayı yerim. Yani hepimiz yeriz. İnsaniz robot değiliz 🥰🥰🥰🥰