Bugun bi arkadasımı tersledim ben. Basladi yine kiymetini bil demeye. Deidm her doguran da bunu söylüyo nasil kıymetini bilelim acaba uyku depolanıyo mu sanki, zaten sıkıntılı geçti bu ay hamileligim kıymeti mi var sen yapma bari yaa dedim. Bisey diyemedi sustu, artik cevabımı vericem ya yetti konusmasinlar sussunlar. Resmen hamileye psikolojik baskı bu. Her doguran kendini prof sanıyo