tazeanneeeee ben de bunu anlamıyorum , zaten her şeyi göze alarak çocuk sahibi olmak istiyoruz bide insanların çenesi 🙄 bana da bi arkadaşım instagramdan yazmıştı fotoğraf paylaştığımda, kötü günler geride kalıyor sıra daha kötülerinde hazır ol vs vs o kadar sinirlendim ki. Üstelik bence şu an çocuğun ağrısını sancısını tedirginliğini tamamen tek başımıza çekiyoruz, kendi annemiz bile olsa bize bi faydası yok ki. Ama doğduktan sonra en azından gözümüzün önünde olacaklar veya sıkıştığımızda babası ananesi babannesi teyzesi ne bileyim destek olacak hadi sen biraz dinlen diyecek biri mutlaka olur diye düşünüyorum. Ne olursa olsun gözünün önünde olması karnında olmasından daha iyidir bu benim fikrim tabi. Allah hepimize sağlıklı doğumlar ve iyi bir anne olabilmeyi nasip etsin. Sağlıkla gelsinler inşallah🥰 ❣️