tazeanneeeee annelik uzuuunn bir hikaye… nasıl yazacağımız bize bağlı.
Tabiki bebekli hayatla bebeksiz hayat aynı olmayacak, bunun herkes farkında zaten. Önemli olan güzelliklere odaklanabilmek ❣️
Ağzı olan konuşuyor işte, o zaman ben de diyorum ki ilk aylar en kolayı emzir koy yatağına 😂 sonra bunun ek gıdası, emeklemesi, yürümesi derken işler gittikçe karışıyor 😂
kızım 17 aylık ve ben 10 haftalık hamileyim, ikinci doğunca göreceksin sen diyenler var, ben de onlara diyorum ki elbet zorluğu olacaktır toz pembe hayaller kurmuyorum ama eminim güzellikleri daha fazla olacaktır 🤩
insanlar boş konuşmayı çok severler, hiç takmayın.
Çocuğumuzun yaptığı her şeye çocukluğunu yapıyor diyerek bakarsak her şey daha kolay oluyor emin olun.
Mesela bizim evde mutfak dolapları akşama kadar kaç kere dökülüp toplanıyor sayamıyorum artık ama hiç kızmıyorum, ben yemek yaparken iş yaparken çocukla ilgilenemiyorsam o çocuk tek başına başka ne yapabilir ki, merak ediyor keşfetmek istiyor.
Ama büyüklere göre “bu çocuk buraları bu kadar dağıtırken sen nerdeydin” oluyor. Nerde olcam kahvemi alıp ayaklarımı uzatmadım herhalde 😂😂