Kızlar benim 10 aylık oğlum var, ve 7 aylık hamileyim. Yani doğumdan 3 ay sonra hamile kaldım. Ben bile hem bebeğime nasıl bakarım, hem de hamileliğim nasıl geçer diye düşünmedim. 2.bebegimi dünyaya getirmeye karar verdim. Evet özellikle ilk 1 ay veya 40 çıkana kadar falan tecrübesizlikten kaynaklı tedirginlik, uykusuzluk veya sağdan soldan çeşitli laflar ile gereksiz stres oluyor insan ama inanın geçiyor. Hem şimdi pandemiden ötürü eve saçma sapan insan doluşmaz, yok komşudur yok akrabadır falan o yüzden biraz daha rahat olucaz. Sütün mü yetmiyor, çocuk mu emmiyor, aman gece mi uyumuyor kundak yap uyusun, ayağında salla uyusun, sallama başı dönmesin ohoooo daha neler neler :)) hiç birini duymamanizi ve sadece bebeğinizin keyfini çıkarmanızı dilerim. Siz rahat olursanız, bebek de rahat olur. Kimseyi işinize karıştırmayın, sizin bebeğiniz hakkında kimse söz sahibi olamasın ufak bir tavsiye. Daha sonra herşey çorap söküğü gibi gelir zaten… Sağlıklı doğumlar diliyorum.🙏🏼🙏🏼🙏🏼