bburcu hayırlısı olsun hakkında . Normal doğumu korktuğun için mi istemiyosun. Benim belki değil doktorum 2 hafta sonra nst için çağırdı sadece. Hiç doğum şekli hakkında konuşmadık. Bende gidişata göre istiycem hangisi uygunsa onu 🤭🤭😀😀😀 ama ağrı eşigim.acayip düşük yani neyime guvniyorum bende bilmiyorjm