MyLittleHeart beyazkalp Aynı haftadayız canım 31+1deyim bı on dakida sonra 31+2 kız annesi olucam inşallah 🤲 yarın kıyafetleri yıkamayı düşünüyorum erken değildir dimi? Varmı bu haftalarda yıkayan falan ?
GizemAykut07 beyazkalp 35+2 olduk bizde🙏 prensesimizi bekliyoruz 💜👶insallah hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız🙏
GizemAykut07 Sevdaaam09 tahmini dogum tarihi 7 kasim ama 10 gun uzayabilir dedi bakalim bizim kiz ne zaman gelicek insallah cok bekletmeden gelir🙏
nimnih Karadenizli ben de öyleyim gerçekten, penguen gibi yalpalayarak yürüyorum. Yanlız olmadığını bilmek çok güzel
GizemAykut07 nimnih hemen hemen aynıyız bir gun var aramizda kac kilo bebegin bizim ki icin biraz az dedi doktor onun icin soruyorum canim yanlış anlama😊 kiyaslamak degil amacim🙏
Damlaayz04 32+6dayiz erkek bebisimiz olcak insAllah 😍 Sürekli tuvalete gitmek,ara ara ağrı dışında çok iyiyiz çok şükür😍
Yagmurahmet16 Fatos2304 24 eylulde erken dogum yapmasaydim bende 10 kasimda alacaktim bebeklerimi suan 34+0🙂