bebegim_28 canım bende aynı duygulardayım, emin ol herkeste mutlu mesut geçmiyor hamilelik, birde kız cocukları biraz yıpratırmış anneyi ondan dolayı öylesin 🥰 bende 32 haftayım su ana kadar ypgun duygular yaşadım. çok şükür bugünümüze az kaldı dayan 🙏🏽