Ay bende Pazartesi günü gittim doktora tam 12 haftalıktım doktoruma sordum daha erken ama tahminim kız dedi çok mutlu oldum hep bi kız hayalim vardı 😍 inşallah değişmez kızlar birde ben 2 Li test yaptırdım ama bir aya çıkar dediler sizce o kadar sürede mi çıkıyor test sonuçları ?