12.haftada 2li tarama testi yapıldı sonucu iyi çıktı çok şükür🙏 ve ısrarlarımın sonucu cinsiyet için😅 erkek olma ihtimali daha fazla dedi doktor(tam emin olmadan söylemek istemiyorlar sanırım). Gelecek hafta bugün 14 olacağız kesin söylecekmiş cinsiyeti her şeyden önce sağlıklı olsunlar inşallah 🙏