ecemmp- Salam, hassas insanlar için anestezi önerilir, ben hassas olduğum halda temmuz ayında 2 dafa hsg çektirdim, çektirdiyim ay hamile kaldım, insheallah hayirlisiyla tupleriniz acik olur Rabbim hayirlisiyla sevindirsin, benim 2 dafa cekdirmeme sebeb ilk dafa tuplerimin 2sininde bagli olmasiydi, ilk hsg cekiminden sonram 3-4gunluk ilaç kabul etdim, acilmayacagini zann ediyordum, ama doktorum israrla acilacag deye narahatligimi giderirdi, doktorum kendisi Turkiyede tehsil almiş orda calışmış, şimdi Azerbaycanda gorevini davam etdiriyor, kisacasi ilkden amaliyyata gerek duymadi reçetedeki bir ilaçla tüpler açildi, Allaha şukurler olsun bin kere shukurler olsun 1 yildan sonra hamile kaldim, Rabbim hesretle gozleyen herkesi sevindirsin insheallah