Merhaba kızlar yarın saat 3 de hsg cekilicek sabah 7 den sonra hicbirsey yiyip icme dedi anestezi verilicekmis cok endişeliyim inşallah kötü bir haber almam aranızda çektiren mutlaka vardır çok ağrılı oldi mu ve olduktan sonra neye dikkat etdiniz anesteziden ne kadar süre sonra uyandınız ve işlem ne kadar sürüyor yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim