Ezgikcl herkeste siz de olduğu gibi kolay olmayabiliyor maalesef. Mesela siz de sivi dahi gelmezken ben gunlerce kanama yaşadım. Doktorum bile eger anestezi vermeseydik dayanamazdin dedi çünkü tuplerim tikaliydi ve acabilmek icin cok fazla çaba göstermişti. Yani doktorumuz hangisini oneriyorsa onu bizim icin daha uygun görüyordur.