SevdaPolatts Elvanay genelde kız bebeği olacak olanlar domates aşerir diyolar ne kadar doğru bilmiyorum ama bende yediğim için merak ettm 🥰
SevdaPolatts Nar aşerdim ben halada aşeriyorum 🤣 kırmızı ekşi tuzlayıp yiyorum ama domateste çok yedim 😍
Cemrenur ekrnz ben sadece 5 tane yesem diğerlerini yiyemedim diye icimde kalır bu sefer de ona ağlarım 🤣 o yüzden hiç bulaşmıyorum 🤣 bi an önce doğum yapsak ta yesek😅 çocuktan önce midye isterim heralde doğumdan sonra 🤣🤣
ekrnz Cemrenur hahahah 😁 valla doğru söylüyosun ama işte nefis köreltmek biz 3 kişi 5 kilo midye yemiştik benide kesti sayılmaz 😀sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏼
ozge_ozzgee Taykozeyno aşermeye o kadar uğraştım ki ilk 4 ay iştahsızlıktan bişey yiyemedim şimdi 26+3üm canım arada bir simit ve kaşarlı bazlama çekti ve 1 kere de lahmacun. Başka da hiç. Gördüğünü bile istemez mi insan istemiyorum 😆
Zeynepekr Taykozeyno Kırmızı et yemediğim halde deli gibi canım istemişti ve yemiştim meğersem hamileymişim 😄🤷♀️💫
simaymasalim SevdaPolatts yaş antepfıstığı canım konyada yaşıyorum tabiki heryerde kurusu var ama yaş olanını bulamadim