Bittercikolataa 20+1 henüz hala hicbir seye asermedim😂 Sadece normal hayatta da severdim cok fazla cilek yedim kizimda cok sevdi galibaa😍
Gly_87 Bittercikolataa bu aralar acayip salgam iciyorum,normalde salgami asla aramam aklima gelmez yani,dun soguk soguk arka arkaya 3 bardak acili ictim yaa🤣🤣🤣
ekrnz Cemrenur hahahah 😁 valla doğru söylüyosun ama işte nefis köreltmek biz 3 kişi 5 kilo midye yemiştik benide kesti sayılmaz 😀sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏼
Gly_87 Bittercikolataa beni frenleyenler var zaten 🤣🤣🤣 amin insallah hepimizin kuzulari saglikla dunyaya gelsinler 🤗🤗
turansmom1 Taykozeyno sadece erik ve dondurma aşerdim ve dondurmayı hiç sevmem günde dört beş tane yiyordum😂
cagla24 Taykozeyno limon 🍋 ve turşu 🤭 normalde ekşi hiç sevmem ilk zamanlar deli gibi ekşi şeyler aşerdim
SevdaPolatts simaymasalim instagram hesabımdan yaz bakim eşim gönderebiliyosa gönderelim sana biraaz 🥰 sevda_polaatt
papatya35 ben ilk salça ekmek aşerdim ;)) sonra kola patlıcanlı börek incir bol bol turşu karman çorman yani 😂
Merkem Taykozeyno kiraz istiyorum mevsimi geçti bulamadık ama hiç aklımdan çıkmıyor🙈sürekli resimlerine bakıyorum ağzım sulanıyor🤤