23+1 tek yumurta ikizi kızlarımı bekliyorum benimde erken Doğum tehtidim var Progestan kullanıyorum yatıyorum. iyi kilo aldım allahtan zayıf gebe kalmışım tam 8kg aldım şimdiden. Ama dediğiniz gibi gerçekten çok zor bir haftadır sağa sola dönmek bile zorluyor ilerisi nasıl olacak bilmiyorum. Bide karnımda gerindikleri zaman nefesim kesilecek gibi oluyor daralıyorum sizlerde de öyle mi kızlar