hhb53 en son günündelerdi 31+1 de gittim şimdi 33+0 da gitcem nasipse ozamn belli olur. Ciğer geliştirici vermedi demi sana sorun görmeyince bana da önlem amaçlı vericek inşallah sanki daha aşağıdalar 32 den beri versin istiyom bi nebze rahat ederim bi anda kilo alıyolar bnce bidahaki kontrolünde bi bakmışsın güzelmiş 🤲🏻🙏🏻🥰🤗