gbayindir Bende kullanıyorum Trendyol dan 68 tl’ye indirimde almıştım, boyum çok uzun olduğu için birazcık küçük geldi bana ama yinede nerdeyse hayat kurtarıcı diyebilirim. Kim icad ettiyse Allah ondan razı olsun. Asla hamile yastığım olmadan rahat bi uyku çekebileceğimi zannetmiyorum, uykunuzda dönseniz bile tam sırt üstü yatmanızı engelliyor, karın sırt bacak boyun her yerinizi aynı anda destekliyor. 🙏🏻🌸