ArasMom34 gbayindir ben e bebekten aldım 20. Haftadan beri kullanıyorum çok memnunum https://hizliresim.com/aLcsSP
Ebruvlknarl gbayindir https://www.e-bebek.com/baby-mom-hamile-uyku-destek-yastigi-p-byp-3362 benim kullandığım yastık da bu, e bebekte satılan baby mom marka hamile yastığı. Kılıfı çıkarılıp yıkanabiliyo, dolgusu da yeterli geldi. Ama uzun boylular için biraz küçük gelebilir, boyum 1.64 benim için uygundu, genel olarak memnunum😊
ElifLinam Canım şu muhabbetlerden sonra e bebeğe gittim bizde aklımdayken baby mom un hamile yastığını aldım 2 gün oldu kullanalı ama çok güzel çok kullanışlı tavsiye ediyorum. Baby mom hamile uyku destek yastığı 89,90