gbayindir
bende e bebekten aldım daha 16. Haftadayım , sürekli sırt üstü uyuyorum , gece ne zaman uyansam hep sırt üstü buluyordum kendimi , sağ veya solda uyumak daha iyi olduğu İçin U şeklinde olan hamile yastığından aldım , şimdi çok rahatım , bacak arasına da alabiliyorum karnımı sıkıştırmıyor hiç , tavsiye ederim 🥰😇