Kızlar banada 12 haftada kız olabilir bi ihtimal dedi 13 haftada gel dedi gttm hala kesin değil burdaki gelişinde netlestirrrz dedi şuan kız görünüyor ama %100diyemem dedi esimle 16 haftalıkken gittik esim sordu cinsiyet erkek dedi biz şaşırdık tabi ben sormadan doktor daha önce kız olabilir demişiz soru işareti katmisiz dedi bende şuan kesin mi dedi erkeğe kesine yakın dedi sizce ne doğru 🤣