Meryembus 12. haftada bize doktor kıza benziyor dedi bacak arasında çıkıntı göremediğini söyledi, 14. haftada da anaa erkek mi acaba dedi benim doktorum biraz samimi bi kadın yani tepkileri biraz doğal 😂 dedim yapmayın kız demiştiniz değişmesin, bende de biraz alışma oldu haliyle bir de erkek çocuğa düşkünlük var ya bazı kesimde biraz kayınvalidemde onu hissettim o beni rahatsız ediyordu o yüzden kız olursa daha çok benimserim demiştim. Her neyse 16. haftada da kız gibi dedi tekrar doktor ama emin olamadı haftaya 20. haftaya giriyoruz bakalım netleşecek insallah 🙄