Nsbdrkl Lamia65 yapamadm canm sabah annem biraz rahatsizlanmis Arel acele oraya gittik yapamadm o yüzden
Merkem Nsbdrkl canım benim günüm geçmediğim halde yaptım çıkmıştı önceki gebeliktede aynı gün yapmıştım çıkmıştı bedenen farklılık hissediyor insan bence test yap varsa çıkar iki gün gecikmeyle😍
Ririsea Bende 5 gün kala öğrenmiştim barsa her türlü cikiyor beklemeye gerek yok ustelik bana gec dollenme dediler en başta hayirlisi hakkinizda😊
Yaren06 Nsbdrkl hassasiyetli testler var 20 TL civarında onlar çok iyi ben regl dan 1 hafta önce yaptım gecikmedigi halde henüz belli etti hamileymişim sende dene bence sonuç alabilirsin
Yaren06 Nsbdrkl ben karnik tok iken ve idrarim yokken yaptım çıktı şuan bile yapabilirsin eğer varsa muhtemelen bir çizgi çıkar yanında da çok hafif belirgin çizgi cikar o zaman hamilesindir bir yaparmisin haber bekliyorum inşallah çıkar :) 🤲
Hazalveannesi Nsbdrkl yani sabah idrarını beklemen gerekmiyo ben gece 12 de yaptım cıktı varsa zaten her şekilde her saatte cikiyo hanımlar merak etmişler bi cvp yazın bari🤷♀️