Nsbdrkl 3_prenses_annesi yalnız gebelik yeri tam çizgi negatif yeri hafif silik normal dimi böyle olması
Hazalveannesi Nsbdrkl yani sabah idrarını beklemen gerekmiyo ben gece 12 de yaptım cıktı varsa zaten her şekilde her saatte cikiyo hanımlar merak etmişler bi cvp yazın bari🤷♀️
Hazalveannesi Nsbdrkl normal benim iki gebeligimide de biri diğerinden biraz silik çıkmıştı.gözün aydın canım darısı sağlıklı doğumlarına olsun insallah🤲🤰🤰🤰
3_prenses_annesi Nsbdrkl valla bende bilmiyorum ki ama kan ver artık istersen artışa bakarsın daha iyi olur
3_prenses_annesi Nsbdrkl o zaman 2 haftaya kalp atışını da duyarsın 2 haftaya doktor randevusu da al canım
Nsbdrkl 3_prenses_annesi ultrasona girdim kanda betaya da bakıldı 5 haftalık hamileyim 20 Ekim’de kalp atışını duymaya gidicez😊