Nsbdrkl adet gününüzde bile çıkar ben adetime 1 hafta kala öğrenmiştim kaybettiğim ikizlerimizi. Doktorum çok gülmüştü 😂 gece yapıp sabah gelip bakıyorsun diye ki gerçekten öyleydi 🤭 kaybettim şimdi 4 gün gecikti günüm ama bir korku yüzünden sabrettim pazartesiye kasar dayanırım sandım ama yok akşam erken gebelik alacağım hiç şansa kalsın istemiyorum . Dua edelim bir birimize hayırlısını versin rabbim diye ❤️