nuuu doktorum ile 3 kez konuştum sancıların devam ettiğini söyledim duş almamı yürümemi söyledi yaptım sonra tekrar devam ettiğini söyledim aralıklı olması lazım bekleyelim bakalım dedi. Peki neredeyse saat 3 olduğunda 12 saattir sancı çekiyor olacağım bunun sebebi ne olabilir ki? Neden gel bir nst bakalım demiyor veya başka sebebi olabilir demiyor anlamıyorum. Rahat karşıladığı için doktorum hastaneye de gitmiyorum