_gzm_ canım sen beni dinle ve ne olur ne olmaz bir nst’ye gir acilde ebeler var onlar muayene ediyorlar zaten seni eğer vasıtan varsa ve eşin yanındaysa git benim ikinci hamileliğim ilk oğlumda hemen anladım doğum olduğunu seninkisi doğum aancısı değil büyük ihtimalle yalancı sancılar ama sen git baktır kendine ve bu kadar ağrıyı çekiyorsun belki seni rahatlatacak bişeyler yaparlar