Umksanbe çok hassas bir konu yanlış yönlendirmek istemem ama o haftalar da ben de zaman zaman çok hafif hissediyordum hareketlerini, endişelendiğim zamanlar da olmuştu. Fakat gün içinde o minik kıpırtıları dahi hiç hissetmezsen mutlaka doktorunla irtibata geç.