Umksanbe KIZLAR sevgili anneler ve benim gibi anne adayları 27+1 hanileyim karnımda futbol 🥅 oynayan oğlumdan ➋,➌ gündür tık yok sizce doktora gitmelimiyim yoksa bunlarar pimpirik olmamalımıyım☹️ Bana akıl verinnn
61Aysen Umksanbe cnm bnmde bazn ole oluyo suan 27+0oldk sali gunu doktora gitmistm ya i 26+4 ken doktora sordm bazn 3.4 kipirdamiyo die bna yediktn snra falan genelde sola yat hissedrsn ayaktaykn veya harkt halindeykn hissedemezsn demişti vişne suyu iç cikolata ye soluna yat dinle bn cikolta yedigmde deilde vosne suyu ictigmde hareketlniyo dene istersn olmzsa doktoruna sor icin rahatlar en azindn
Eliff66 Umksanbe canım bende bir kaç gündür pek hissetmiyorum hareketlerini 30+4 bugun sağlık ocağına gittim kalp atışlarını dinledim ebe gayet iyi dedi çarşamba günü kontrolüm var dokdora da sorcam Bakalim ne bu kadr az hissediyorum
Umksanbe Zuzuum yedim tatlı da yedim 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Sabah tekmesi beni uyandırıyordu resmen ama ➋,➌ Gündür yok 😏
Umksanbe Sermec27 hayır minimal minimal hareketini hissediyor giibyim ama çok azzz yok kadar neredeyse 😏
Sermec27 Umksanbe az da olsa hareket varsa sorun yoktur belki ama bir ultrasonda gör bebeğini istersen canım bu haftalarda günde 10 hareket civarı olması gerekiyor inşallah bir sorun yoktur Allahın izniyle
Sibel0 Umksanbe canım benimde bir ara öyle olmuştu ama ben uzunca süre aç kalmıştım sonra burda post açtım 2 gündür bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum diye kimisi dedi ki benim bebeğim 2 saat hareket etmedi kalp atışları durmuştu filan sonra doktora gittim kalp atışlarını filan duydum içim rahatladı hatta bebeğim iyi olursa adağım bile vardı çok şükür şimdi doğurmama 2 gün kaldı sende şekerli su filan yap sol tarafına doğru yat inşallah bişeyi yoktur 1 haftaya düzene girer
Umksanbe Sermec27 ya babası bile gözle görürdü hareketini şuan elimi koysam da hissedemiyorum sadece içimde kıpırdama dönüyor sanki bu kadar ama dediğin gibi bi doktora gitsem işim rahat eder sanırmm
Cansucasalin Aynı durumdan bende çok doktora gittim herkesin bebegı çok hareketli iken benim hareketsiz 🙎🏻♀️ İstiyorum ki benım de ki de içer de futbol oynasın 🌸
Umksanbe Cansucasalin ay karnımın videolarını çekip eşime atıyordum o derece kıpırkıpordı eşşek sıpaa şimdi tık yok annesini çok korkutuyor 😒
61Aysen Umksanbe ic bnde evde yapiyorm bazn olmaynca matkttn aliyrm cikolatada diyolr ama bn yiyince cikolataya tepki vermiyo visne suyu ise yariyo dne istersn
Umksanbe Eliff66 ya eşim istersen yarın hasteneye bi gidelim dedi belki normal der ama insan korkmuyor değil birden hareketi kesildi 🥺
Eliff66 Umksanbe evet bende öyleyim insan korkuyor tabiki allalha emanetler rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Suheda1 Canım bende 28 haftalık hamileyim. Cok hareketliydi bebeğim. Geçen hafta içinde 3 gün çok çok az hareket etti. Bende çok endişelendim. Hatta doktoruma falan mesaj attım. Yarin gel bakalım dedi. O gece hareket etmeye başladı. Şimdi dediğin gibi futbol oynuyor 😊😊