Umksanbe canım benimde bir ara öyle olmuştu ama ben uzunca süre aç kalmıştım sonra burda post açtım 2 gündür bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum diye kimisi dedi ki benim bebeğim 2 saat hareket etmedi kalp atışları durmuştu filan sonra doktora gittim kalp atışlarını filan duydum içim rahatladı hatta bebeğim iyi olursa adağım bile vardı çok şükür şimdi doğurmama 2 gün kaldı sende şekerli su filan yap sol tarafına doğru yat inşallah bişeyi yoktur 1 haftaya düzene girer