Samiraa Zeynepmerve15 ben yumurtlamama bakmamıştım yumurtlama varken de bence devam edebilrsin çünkü 15 günlük demiş belirtmemiş yumurtlmayi
Samiraa Ben yaptığımda 3 gün sonra falan nasıl akintim gelmişti baya bi geliyordu# temizliyordu herhalde
ha_zesfa Zeynepmerve15 evt çok güzel bir duyguydu ama malesef bnde 3 aylıkken kaybettim şimdi bu ay denecek bakalım kismet herkesin hakkına hayırlısı olsun
ha_zesfa Samiraa bende kan pıhtılaşmasi var canım 2 düşük yaptım 2 doğum bu dogumlarimida iğne ilaç tedavisiyle çok şükür kucağıma aldım bebeğe kan gitmiyrdu birdenbire kalbi duruyrdu 😢 hatta ikinci dogumumda da kontrol günü kalbi zayiflamisti hemen doğurmak zorunda kaldım. .
zolizo Zeynepmerve15 Polikistik over etkiliyor olabilir. Bir arkadaşımda da vardı. Kisti alınması gerekecek şekilde büyüme yapmıştı. Doktoru 1 ay sonrasına randevu verdi ameliyat için. 15 gün kürü uyguladı ve sonuç tertemiz. Kistten eser yok. 😊 Doktor ne yaptın da yok olmuş bu kist demiş. Yani çok çok faydalı. Her kadının yılda 1 kere de olsa yapması gerek. Kürü uygularken kasıklarınızda ağrı hissedebilirsiniz. Sakın bırakmayın. Normal etkileri onlar.
Zeynepmerve15 zolizo aynen etkiliyor sanırım inşallah bende de etkili olur 2 yıldır erteliyorum bir başlayıp bırakıyordum ama bu sefer kararlıyım devam 😊
Samiraa ha_zesfa canım ben 5 aylıkken doğurdum suyu bitmişti tabi benim daha önce kanamam olmuştu diyorum bende pıhtılaşma olsa bebek içimde ölürdü yada 5 aya kadar kalır miydi
ha_zesfa Samiraa ya canım o belli olmuyr bn ilk kızımı 9 ay tasidim öyle çok şükür bazen rahimden kaynaklı olabiliyr
balliuzumum Anestezist kistim patladıktan sonra ilaclar fayda vermeyince arastirdim sogan suyu boyle durumlarda cok iyi geliyormuş bende içtim şifa buldumm cok şükür
balliuzumum 1maviyol Zeynepmerve15 Aminn insallah sagolun..sizide anlıyorum bende tedirgin olurdum sogan suyu icerken hamile kalırsam ve zararı olursa düşük olursa diye 12 gün icin ama şöyle soyleyim hani doktor ilaç verir iyileşince bırakırız oysa 14 gun içmemiz lazım iyi olmamız için buda böyle birşey sogan suyu çerken biz korunurduk ya olursa diye zaten 6 ayda 15 gün gerkeirse 1 hafta ara verip bir 15 gun daha soğandaki şifa büyük ama siz kendinize uygun olanı yapın ve kistleri önemseyin çokda basit değiller o ufacıklar büyüyor patlıyor korkutmak istemem ama benim ağır gecti yogun bakımda bu soğan once kistlerinize şifa sonra bir evlat sahibi olmanizsa vesile olsun inşallah
1maviyol balliuzumum çok doğru şeyler söylemişsin 😊ama benim kistim falan yoktu hani belki enfeksiyon vardır onu temizler diye içtim ve 3 ay denedik olmadı hadi içeyim dedim, o ay değil bi sonraki ay hamile kaldım, onun etkisi oldu mu bilmiyorum ☺️
Zeynepmerve15 balliuzumum amin inşallah kuzum bende 12 13 gün yapmayı düşünüyorum ovulasyonda yumurtlamayı görünce bırakıcam korunmuyıruz inşallah şifa olur
Cigdm Bende bu ay soğan kürü yapmak istiyorum şuan kimyasal gebelik geçiriyorum kanamam azar azar başla nezaman yapa bilirim kanama bitincemi yoksa şimdi yapa bilirmiyim
Zeynepmerve15 Cigdm bugün adetin izin kaçıncı günü ben ikinci günü başladım adetim azalmıştı başladım bende bilmiyorum adetten Bi kaç gün sonra başlanabilir Diyorlar