mrsflowers tam olarak bilmiyorum kuzum ben ibrahim saraçoğlu tarifinden baktım ama bence tarifteki gibi sabah akşam aç karna tüketilmeli ilk başta bana da zor geldi sabah akşam hazırlamak ama sonra alışıyorsun yapmaya günlük işinmiş gibi hatta ben tadına da alıştım önce öğürüyordum şimdi sevmeye başladım 😊