Zeynepmerve15 adetliyken değil, bittikten 2-3 gün sonra başlayıp 14 günden fazla yapmamanız gerekiyor. Sabah akşam yemeklerden yarım saat önce 1,5 bardak suya kabuğu soyulmuş, 4′e bölünmüş 1 soğanı koyup sadece 5 dk kaynatıp suyunu hemen bardağa alıyorsunuz. Ağzınızı yakmayacak dereceye geldiğinde yavaş yavaş içiyorsunuz. (Soğutmadan.) 2 yıla yakın denedik, hamile kalamadım. Bir iki kere çok uzun süreli kanamalarım olmuştu. Doktora gittiğimde kistim olduğunu söyledi. Bir ilaç verdi, bu eritecek dedi. Eritti de. Ama benim içim yine rahat değildi. Tekrar oluşur mu bu kist diye sorduğumda, yumurtalıklar sürekli çalışan bir organ olduğu için oluşma ihtimali var dedi. Daha sonra soğan kürüne başladım. Ne var ne yoksa temizlesin diye. Sadece 10 gün yapabildim ve bir sonraki ay hamile olduğumu öğrendim. Şu an 26. Haftamızdayız. İnşallah Allah size de nasip eder. :) Hayırlı haberlerinizi bekliyorum. 😊