Zeynepmerve15 Merhabalar adetin 2. Günü soğan kürü e başladım sabah akşam aç karna içiyorum ama ben soğanları kabuksuz kaynatıyorum bazı yerlerde kabuklu olduğunu okudum hangisi doğru birde soğan küründen sonra hamile kalanlar yazabilir mi umut olsun bana da 😊
Ruya-Onen Zeynepmerve15 Kabuklu olması gerekiyor. Bende enfeksiyon var diye kullanmıştım ama fitilde kullanmıştım o ay hamile kaldım ama tabi o mu sebep oldu bilemiyorum 🤷🏻♀️
Akrepbebek Zeynepmerve15 kabuksuz 4 e bol 1.5 bardak su koy ve kaynamaya düştüğünde 5 dk kaynatilmasi lazim
balliuzumum Zeynepmerve15 kabuklu olması önemli 4 e bölüp 1.5 bardak su ekleyip kaynatıyorsunuz 5 dakika sonra sıcağa yakın 15 gun içeceksiniz.. ben 1.5 yıl 6 ayda bir 15 gun yaptım 1 hafta ara verip 15 gun daha yaptim çocuğum olmuyordu kist varmış bende patladı yogun bakimda yattim kanıma mikrop karıştı ne ilac ne baska birsey fayda etmedi 6 7 doktor gezdim bi care olmadi tabi sogan suyuda bir vesile Rabbim nasip etti çok şükür 35 haftalik hamileyim ben sogan suyundan fayda gördüm inşallah sizede şifa olur..
1maviyol Ben kabuksuz yaptım 4 e bölüp, ve bi sonraki ay hamile kaldım ne kadar etkili oldu bilmiyorum 😊
Zeynepmerve15 1maviyol öyle yapıyorum ama kabuklu mu kabuksuz mu onu bilemedim inşallah banada şifa olur hamile kalıırmm 😊
Zeynepmerve15 balliuzumum sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbım inşallah banada şifa olur pko varmış bende doktor küçük küçük kistlerin var önemli değil dedi bilemiyorum artık bide şey ben erken yumurtlama görüyorum ovulasyon ile de takip ediyorum 15 gün değilde 12 gün yapsam yararlı olur mu korunmuyıruz eğer gebelik oluşursa diye
Anestezist balliuzumum kistinizi soğanmı patlattı yoksa kistiniz patladıktan sonramı soğanı içtiniz tam olarak anlayamadım.
ha_zesfa Zeynepmerve15 bnde yapmıştım bende yaptığım ay hamile kaldım hatta ikinci hafta doktora gittiğimde ikiz olduğunu ogrwnmistim
balliuzumum 1maviyol Zeynepmerve15 Aminn insallah sagolun..sizide anlıyorum bende tedirgin olurdum sogan suyu icerken hamile kalırsam ve zararı olursa düşük olursa diye 12 gün icin ama şöyle soyleyim hani doktor ilaç verir iyileşince bırakırız oysa 14 gun içmemiz lazım iyi olmamız için buda böyle birşey sogan suyu çerken biz korunurduk ya olursa diye zaten 6 ayda 15 gün gerkeirse 1 hafta ara verip bir 15 gun daha soğandaki şifa büyük ama siz kendinize uygun olanı yapın ve kistleri önemseyin çokda basit değiller o ufacıklar büyüyor patlıyor korkutmak istemem ama benim ağır gecti yogun bakımda bu soğan once kistlerinize şifa sonra bir evlat sahibi olmanizsa vesile olsun inşallah
Burcinn1703 Ben de bu ay deneyeceğim bizzat doktorum kendisi tavsiye etti benim de kistim var 1 düşük yaptım ve 2 aydır kimyasal gebelik oluyor adetin başlangıcından sayarsak 7. Gün küre baslanmasi gerekiyor diye duymuştum ama araştırmalarımda da öyle yazıyor
Zeynepmerve15 Burcinn1703 hımm ben adetin 2. Günü başladım adetim çok az geliyor ikinci gün azalıyor üçüncü gün bitiyor birde 13 ünde falan yumurtlama görüyorum yumurtlamaya kadar yapacağım bakalım
balliuzumum Anestezist kistim patladıktan sonra ilaclar fayda vermeyince arastirdim sogan suyu boyle durumlarda cok iyi geliyormuş bende içtim şifa buldumm cok şükür
Samiraa Kabuk dedigin üzerindeki kahverengi olan ince kabugu soyacaksin . Hani normalde yemege koyarken bi katmanda beyaz kaldırıyoruz ya onu kaldırmayacaksın sadece kahve kabuğu soy canim
Samiraa Bende yapmıştım o ay degerlendiremedik diğer ay hamile idim Ama erken doğum yaptım bebeği kaybettik Allahım inşallah bizlere tekrar nasip eder😪
Nazan123 Sabah akşam olması gerekiyor dimi arkadaşlar sadece 1 kez yapsak olmaz mi.birde adetin kaçıncı günü başlamak lazim
Samiraa Nazan123 evet ac karnına adet bitiminden 3 gün sonra bi de test de yapabilirsin hamile olmadığına emin olman için hani bazıları adet görebiliyor ya