mucizeeem benim de 5haftalıkken ilk kontrolümde tsh 4.39 çıktı eutrox 25mg başladık. 2hafta sonra kontrol ettirdim 3.29a düşmüştü bugün kadın doğuma gittim tekrar, baksın diye bana dedi ki öyle sürekli 2haftada bir rsh bakmıyoruz 3hafta sonra gel dedi.yani en son bakıldıktan sonra neredeyse bir buçuk ay geçsin öyle bakalım dedi böyle Bi sorumsuzluk görmedim.hemen sağlık ocağındaki doktoruma gidip durumu anlattım sağlık ocağında kan verdim bugün bakalım sonuçlar pazartesi çıkacakmış. Devlet hastanesine kalsa bir buçuk ayda bir bakacak tsh değerime. Belki ilaç kullanmama rağmen yetmiyor doz arttırmak lazım. Nasıl böyle birşey göz yumuyorlar aklım almıyor. Allahtan bu konuları bilmeyen Bi insan değilim hemen gidip sağlık ocağında yaptırdım. Onlar da yapmasa özele gidecektim. Bide devletteki kadındoğumcu dahiliye ye bile yönlendirmedi.muhtemelen çok ciddi Bi yükseklik olmadığı için kendi başladı ilacı. Ama değerim 2.5altına düşmediyse bu sefer dahiliye ye gidicem bende aman ha çok öok uyanık olun bu konularda. Bazen doktorlar gerçekten sallamıyor bugün yaşadım gördüm yani 🙄9 haftalığım bende şuan 🌼