Zeynoveannesi düştüğü zaman da ayda bir testi yenilerix yükseldiği anda yine kullanırız ya da dr duruma göre doğuma kadar kullandırır diye düşünüyorum zaman gösterecek tedavi sürecini inan bende çok stres yaptım dr kızdı en zararlı o dedi bence sende rahatlamaya çalış inşallah sağlıkla kucağımıza alacağız ç. Ta ş bu süreçte biz temkinli olacağız ama çok kafaya takmamak lazımmış