mucizeeem Kadın doğumcu zaten ilk başta bir takım testleri istiyor. Benimseme testlerde tsh Yüksek çıkmıştı 3.5 dahiliyeye yönlendirmişti. Cahil bir doktora denk geldim önemli değil dedi sorun değil dedi. İçime sinmedi doktor değiştirdik , iyi ki değiştirmişim. İlaç kullanmama rağmen tsh 5.5 lara çıktı. Geçen ay düşmüştü , ama dün tahlil verdim yine yükselmiş bu kez de dozu arttırdı. 15 gün sonra gidecez bakalım