Ben ilk hamileliğimde düşük yaptım o zaman tsh tan haberim yok tabi düşük sonrası doktor bakınca .4.97 çıktı değer çok yüksek dedi düşmesi daha hayırlı olmuş zeka geriliği beden geriliği olabilirdi dedi. Ondan sonra levotirona başlattı 2.5 a kadar düştü şuan tekrar hamileyim ilacı hiç bırakmadım o zamandan beri artık yarın test sonuçlarımı öğrenicem ne durumdayım diye. İhmale gelmez tsh aman dikkat edin