Baobap ya bu ne biçim bi konuşma tarzı ya?! Cocuk yapmış olmak için yapmak falan… siz nerden biliyosunuz soruyu soran kişinin sirf çocuk yapmış olmak için yaptığını. Belli ki aşamamış, bırakamamış herkesin iradesi bir değil. Sırf yorum yapmak; annelik nutuğu vermek icin bursa hazır olda bekleyen bi güruh var. Herkesin anneliği kendine, herkes dünyadaki en iyi annedir çocuğu için. Aksini düşünen de ruhsal sıkıntılıdır.