Bende içiyorum zararınıda biliyorum hatta bu çocuğu okadar çok istedimki ona rağmen içiyorum haaa yaptığımın arkasında durmuyorum savunulacak Bi tarafım yok ama kimse kimsenin hayatını bilmedende öle ağzına geleni söyleyip annelik hakkında feyiz veremez eleştiremez, tenzih ederek söylüyorum kimileri gibi prenses şeklinde hamilelik geçirmiyor olabiliriz belki sorun sıkıntılarımız var belki sigarayla rahatlıyoruz belki bizi buna iten Bi sürü sebep var siz neyi bilipte annelik dersi veriyorsunuz algılamış değilim, ki zaten böle Bi zihniyeti anlamak için baya aşşa inmek lazım.
İnsanlar sigara içiyorum ohh nede güzel demio ben bu b*Ku bırakamıom çare arıyorum dio. Güzel dileklerle Allah Yardımcınız olsun diyip motive etceniz yerine gömün. Eminim siz dört dörtlük bir annesinizdir Umarım da öle devam eder….