Vkdldkc Hmlayse saygısız yorum yapan ben değilim yanlız. Aksine yanlış yorum yaptığını haddi olmadığını belirttim. Kişileri karıştırmışsınız
Mmmerve123 Mehtap06 gelişim geriliği 33. Haftanızda mı çıktı? Bence 32 haftalığım da şimdilik bir sorun yok gelişimi iyi acaba olur mu bişey bende kullanıyorum hemde abartıyorum baya. Günde 1 paketi buluyor
bus91 Mmmerve123 hamilelikten önce nekaadar içiyordunuz doğum stresıyle daha damı arttı hiç azaltamadınızmı
Mehtap06 Mmmerve123 bilmiyorum canım olup olmayacağını ama sigara etkiliyor dedi doktor şuan da kullanmıyorum C.Tesi randevum var bakalım doktor ne diyecek bebek kilo almış mı ne durumda bilmiyorum sıkı takip edileceğiz oğlum inşallah kilo almıştır da içime bi nebze olsun su serpilsin😔32+6 şuan da canım 33 gireceğiz bugün inşallah 🙏
Mehtap06 Mmmerve123 inşallah bir şey olmaz ama içme kuzum bende hemen hemen 1 paketi buluyordu az kaldı doğumumuza bak 1 1buçuk ay daha dayanacağız dene bence diğer türlüsü daha zor oluyor 🌸
damlaaax18 bus91 valla 38 haftalığım bırakamadım içiyorum her kafadan ayrı bir ses çıkıyor içme diye herkesin bünyesi farklı onlara kolay olan bize zor olabilir hamile olduğumu öğrendim bıraktım diyorlar gönül isterdi ki bizimde öyle olsun ama olmadı malesef bazen herşey yolunda gitmeyebiliyor iradeyi sorgulamak ve bu konuda insanları yargılamak çok yanlış herkes kendinden sorumlu
Hmlayse Baobap ben size yazmıştım yanlış kişiyi etiketlemişim çok saygısız bi insansın senin gibi annesi olacağına sigara içen tatlı dilli annesi olsun azıcık empati yap o hamle ve bayan hadsiz
KbraAkyol İlk gebeliğimde bırakamadım şimdi ikinci gebeğilim gene bırakamadım lanet olası illet 10 senedir hayatımdan çıkmıyor
Hope8 bus91 gercekten zor bırakmak ben kendime çok şaşırmıştım bıraktığımda iradeyle alakalı birazda umarım sende bırakırsın canım bian önce ☺️
Rmeysa_1661 Alfabeta doktorlar yapılan araştırmalarda stresin sigaradan daha zararlı olduğu kanaatindeler bana da doktorum aynı şeyi söylemişti. Ne kadar az içersen etkisi o kadar az olur ama bırak dediğimiz hastalar 1 2 hafta tansiyon yüksekliği kalp çarpıntısı ile geliyorlar bu durum bebek için daha tehlikeli demişti. Doktorlar mecbur kalınca sigaraya da izin veriyor malesef..
bus91 Rmeysa_1661 aslımda doktorlarda böle bişeye onay vermıyor ama adam bırak dese bırakmayacamız için iç ferahlatıyor ama bana net bi şekilde 3 aydan sonra bırakmalısın kendını hazırla dedı zaten eşimde duyduğu için şuan ondan da gizli içiyorum of of anneler gerçekten cok zor Allahım inşallah tiksindirir
Rmeysa_1661 bus91 doktorum bana da aynı şeyi söyledi. Benim eşim de sigara içti ve kızımız egzama ve bronşit hastası dedi şok olmuştum doktorun hanımı içiyor diye. Bana da bebeğin de astım bronşit ya da böyle alerji hastalıkları adayı hiç değilse az iç en aza indirge ya da yak ama duman çelme demişti. Vicdanımız çok kötü durumda ama dediniz gibi bırakmak inanılmaz zor..
damlaaax18 Baobap senden ne anne olur nede insan..! Iyiki senin zihniyetinde tanıdıklarım yok iyikii. Anneliği öğrenmesi gereken kişi sensin çok bilmiş seni .
nil_sugra bus91 ben 2 yaşındaki oğlumu kaybettikten sadece 3 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. İçmemek için çok uğraştım. Annemin yanında kayınvalidemin yanında içmediğim için onlarla vakit geçirmeye çalıştım hep. Ama öyle bir an geliyordu ki ya delirecektim ya da içecektim. O yüzden vicdan azabı çeke çeke arada içtim. Doğum yaptım 15 gün önce hamdolsun sağlıklı yavrum. Ancak içilmemesi gerekiyor
es_es Baobap yazdıklarınız baştan sona saygısızlık içeriyor! Siz hala saygısızlık olmadığını savunuyorsunuz… bence milletin açığını bırakıp, bir zahmet kendi kalbinize, ağzınızdan çıkanlara bakın!..