bus91 çocuk doğurmamın sorumluluklarını düşünerek hareket edebilseydiniz, çocuğu sırf çocuk yapmak için yapmasaydınız, daha hamile kalmadan bırakırdınız. Annelik babalık denen kavramlar fedakarlık gerektirir. Çocuğunuz sizin zevkiniz yüzünden belki de eli ayağı mor doğacak, belki astım hastası olarak doğacak ya da daha saymakla bitmeyecek bir sürü sorunla doğacak. Belki ömrü boyunca çekeceği bir hastalıkla doğacak. Keşke anne olmanın sorumluluklarını iyice düşünüp öyle çocuk yapsaydınız. Yazık o çocuğa. 15 yıl günde bir paket sigara içmiş biri olarak yazıyorum bunları bu arada. Tuzu kuru konuşanlardan değilim.