Merveerhannn Elifmstf elinde test varsa ilk idrarınla tekrarlasan ? ☺️ Hayırlısıysa inşallah vardır. 5 dk içindeki testler genelde doğruluk payı veriyor. 5 saat çok uzun bir süre.
Elifmstf Merveerhannn tekrar yaptim yine aynı silik çıktı kan da verdim 4 te çıkar dediler inşallah vardır 😇🤲🤲
afrasil Elifmstf canım kan ver 5 dk içinde çıktıysa pozitif görünüyor inşallah kanda da çıkar hadi hayırlısı insallah vardır 🤲
Semanurry Elifmstf kan tahlili vermenizi tavsiye ederim herşeyden önce böyle kararsız kalmaktansa net şekilde öğrenmeniz daha iyi olur sizin için. Belki daha yenidir gebelik
Semanurry Elifmstf silik diyoruz ama bariz belli inşallah güzel sonuçlar alırsın hemen kan tahlili yaptır benim de test sonucum çok belli olmasına rağmen gidip kan vermiştim değerim 25229 çıkmıştı hala unutamıyorum 🥰 şimdi 27+6yız 🥰
Elifmstf Semanurry ayyy maşallah sağlıkla da kucağına alırsın inşallah kuzum bana da dua et testi de tekrarladim şimdi aynı çıktı. Kan da verdim inşallah vardır benimde🤲🤲
Serrax Elifmstf olmayınca ne kadar beklesen de çıkmıyor valla çok oldu benim öyle,saatler sonra bakardım hala net tek çizgi olurdu
Elifmstf Serrax böyle çok silik görünce de şüphede kaldim. İnşallah net iki çizgiyi görürsün kuzum sende varmı bilmiyorum şimdi ama😇
Elifmstf Semanurry verdim şimdi kuzum çok geç cikiyo sonuç o yüzden merakla içimi rahatlatmaya çalışıyorum
Derenannecik45 afrasil ne heveslendiricem ikinci çizgiyi görmüyor musun ayrıca diyor ki test yaptım ve 5 saat sonra gördüm çizgi 5 saat sonra çıkmıyor sen bana yorum yapacağına iyi oku
afrasil Derenannecik45 bence sen iyi oku baktım birsey yoktu diyor sonra 5 saat sonra bakmış varmış o kadar kesin ve heveslendirici konuşuyorsunuz ki sanki kan sonucu görmüş gibi . Çizgiyi bende görüyorum belki gebelik vardır ama 5 saat sonra görülen çift cizgiye hayırlı olsun var taze anne denmez . Heveslenip çıkmazsa daha çok üzülecek
Derenannecik45 Elifmstf hayırlısıyla olur inşallah 🙏 Allah büyük bekliyorum sabırla haberi güzel haberi ☺️
Nuray23 Benim yaptigim test de negatifti cope attim ertesi gunu copte pozitife donmus olarak gordum. Hamile de degildim aradan 1 sene gectikten sonra hamile kaldim. Test yapinca aninda iki cizgi cikti bu sefer. Istersen testini tekrarla canim😊
Elifmstf Nuray23 tekrarladim canım bu kez bekledim yine aynı silik çıktı. Kan da verdim bakalim inşallah vardır