Arkadaşlar merhaba uzun zaman sonra tekrar burdayım. İnşallah hep burda olabilirim. 🤲 Şubat sonunda 19haftalik ikizlerimi kaybetmiştim. Beklemek için dedikleri süre bitti. Bu ay doktor kontrolünde yumurta takibi yaptirdim. Yumurtlamadan 13gun sonra evdeki testlerden yaptım. Gece 3te aklıma düştü bekleyemedim 😂 baktım bişey yok gibi kenara koydum. Sabah kalktigimda silik ince bı çizgi gördüm. Yanıltıcı olabilir mi 5 saat sonra gördüm çünkü. Sizden fikir almak istedim. İnsallah Rabbim isteyen herkese nasip eder🤲🤲